رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء شد

“گزارش خبری لیگ برتر ایران” فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با عقد قراردادی رسمی به تیم اتحاد کلباء امارات پیوست. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء شد

به گزارش “لیگ برتر ایران”، فرهاد مجیدی سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت که توانست این تیم را پس از ۹ سال به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر ایران برساند، با عقد قراردادی رسمی به اتحاد کلباء امارات پیوست تا از فصل بعد هدایت این تیم را در ادنوک لیگ امارات بر عهده بگیرد.

مجیدی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم جایگزین محمود فکری شده بود، استقلال را برای دومین سال متوالی به نایب‌قهرمانی جام حذفی رساند و در رقابت‌های لیگ برتر نیز با آبی‌های پایتخت به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسید و پس از شکست برابر الهلال در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با این پیکارها وداع کرد.

اما فصل قبل به بهترین شکل ممکن برای مجیدی سپری شد و او لیگ یبست و یکم را از ابتدا به‌عنوان سرمربی استقلال آغاز کرد و در نهایت و با پشت سر گذاشتن یک‌فصل رؤیایی و شکستن انواع و اقسام رکوردها، با این تیم به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست‌یافت.

چند روز پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اخباری در خصوص احتمال جدایی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌های پایتخت و حضور او در تیمی به نام اتحاد کلباء در لیگ امارات به گوش می‌رسید که سرانجام این مسئله با انتشار پستی در صفحه شخصی وی، قطعیت یافت و شب گذشته نیز باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای در صفحات رسمی خود، با جدایی مجیدی موافقت کرد.

عصر امروز تصویر مجیدی در کنار مدیران اتحاد کلباء امارات و در صفحات رسمی این باشگاه منتشر شد. در بیانیه این تیم اماراتی آمده است: مدیریت باشگاه فوتبال اتحاد کلباء بر اساس پیشنهاد کمیته فنی به سرپرستی محمد عبدالله الزعابی، عیسی بوصیم مربی و عادل محمد مشاور فنی، قراردادی را با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی برای فصل آینده تکمیل کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: فرهاد مجیدی از ماه مارس گذشته (اسفند سال قبل) زیر ذره بین کمیته فنی در زمینه پیگیری نتایج و عملکرد فنی تیمش (استقلال) قرار گرفته بود تا در نهایت نظرات برای جذب او به قطعیت برسد.

در بخش پایانی این اطلاعیه ذکر شده است: آقای عیسی بن هویدن، سخنگوی رسانه ای باشگاه فوتبال کلبا، اظهار داشت که فرهاد مجیدی سابقه برجسته ای داشته و با لیگ امارات آشناست. در روزهای آینده اسامی چند بازیکن خارجی که تا این لحظه روی میز کمیته فنی قرار دارد، اعلام خواهد شد.

تیم فوتبال اتحاد کلباء فصل گذشته در رقابت‌های ادنوک لیگ امارات در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. آنها طی ۲۶ مسابقه موفق به کسب ۲۸ امتیاز شدند.

تیم فوتبال اتحاد کلباء در فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ به لیگ برتر امارات راه یافت و در همان فصل نیز دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کرد. این اتفاق در دو صعود بعدی این تیم یعنی فصول ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ مجدداً تکرار شد یعنی هر بار این تیم راهی دسته پایین‌تر می‌شد و در فصل صعود به لیگ برتر، دوباره به لیگ دسته یک سقوط می‌کرد.

از فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ که این تیم توانسته است در سطح نخست لیگ امارات حضور داشته و به دسته پایین‌تر سقوط نکند، رتبه اتحاد کلباء در لیگ ۱۴ تیمی امارات به ترتیب یازدهم، یازدهم، هشتم و دهم بوده است و باید دید فرهاد مجیدی در این تیم چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا