صحبتی با مدیرعامل هوادار

“گزارش خبری لیگ برتر ایران” مدیرعامل باشگاه هوادار گفت: با این که ما دوست داشتیم بعد از بازی استقلال – پیکان با این تیم مسابقه بدهیم اما تابع قانون هستیم و به موقع طبق برنامه سازمان لیگ با قدرت مقابل این تیم به میدان می رویم. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

بهرام امیری در گفت‌وگو با لیگ برتر ایران، درباره دیدار پیش روی تیم هوادار مقابل استقلال تهران در شروع دور برگشت صحبت‌هایی را انجام داد.

صحبتی با مدیرعامل هوادار

از اوضاع و احوال تیمتان چه خبر؟

سرانجام بابک مرادی را جذب کردیم و امروز صبح هم همراه با دیگر بازیکنان اولین جلسه تمرینی اش را برگزار کرد. او یکی از فوتبالیست‌های خوب لیگ برتر است. جالب است بدانید که حداقل از ۱۴ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت اما خودش می‌گوید که دوست داشته به هوادار بیاید.

 گفته بودید استقلال بابت رضایتنامه او دو میلیارد تومان از شما خواسته ، چه شد؟

ما بابک را به عنوان بازیکن آزاد جذب کردیم. رضایتنامه دستش بود؛ خودش گرفت!

پیش از این بیانیه ای از سوی باشگاه هوادار صادر شد که عنوان می‌کرد تنها در صورتی با استقلال بازی می‌کنیم که این تیم دیدارش مقابل پیکان را برگزار کرده باشد، اما حالا برنامه جدید لیگ برتر به گونه‌ای است که شما قبل از بازی حذفی استقلال مقابل پیکان، به دیدار این تیم می‌روید؟

اطلاعیه ای صادر نکرده بودیم و دوستان یک پاراگراف را به این شکل انتخاب کرده بودند و به آن شاخ و برگ دادند. البته که ما دوست داشتیم ابتدا استقلال با پیکان بازی کند و بعد به مصاف ما بیاید اما مسئولان سازمان لیگ تصمیم شان به شکل دیگری بود و ما هم تابع هستیم. دوست داشتیم بازیکنان استقلال در صحت و سلامت کامل مقابل بازیکنان تیم ما به میدان بروند.

در این صورت شما دوباره متضرر می‌شوید!

به هرحال یک جاهایی ما باید ضرر را به جان بخریم و تنها خودمان را در نظر نگیریم. باید حرمت سازمان لیگ را حفظ کنیم. از طرفی سوی دیگر این مسابقه باشگاه بزرگی به نام استقلال است که تک تک بازیکنانش میلیون‌ها هوادار دارند. فقط همین را بگویم که بازیکنان ما دوست دارند بازیکنان استقلال در نهایت سلامت با قدرت به میدان بیایند. چون آنها هم دوست دارند مقابل یک تیم قوی بازی کنند. هرچه استقلال قوی تر باشد انگیزه بازیکنان ما هم بیشتر خواهد شد.

در برنامه‌ی اینترنتی خداداد عزیزی، رضا عنایتی سرمربی شما ماجرای سال ۸۲ را تعریف و اسم شما را آورد! 

بله سال ۱۳۸۲ من به عنوان معاونت پشتیبانی در استقلال فعالیت می‌کردم. زمان مدیرعاملی دکتر قریب بود و همراه با آقایان منزوی و نظری کار می‌کردیم. مدیران تصمیم گرفته بودند که رضا عنایتی را از ابومسلم به استقلال بیاوریم اما ما مطمئن بودیم که او با پرسپولیس تمام کرده است. با این همه من از طرف باشگاه مأمور شدم تا برای پیگیری این موضوع به مشهد بروم و بلافاصله شبانه با هواپیما به مشهد رفتم و در نشستی که با مدیر وقت باشگاه و رضا عنایتی داشتیم که تا نزدیک صبح هم به طول انجامید رضایت طرف مقابل جلب شد و ساعت ۵ صبح با اولین پرواز به تهران برگشتیم و ساعت ۸ در تهران وارد هیئت فوتبال شدیم. قرار بود ۱۰ صبح همان روز عنایتی با پرسپولیس قرارداد ببندد ولی ظاهراً مشکلاتی در دریافت پولی که به او قول داده شده بود صورت گرفت و در نهایت عنایتی استقلالی شد.

پیش بینی تان از بازی این هفته مقابل استقلال چیست؟

قطعاً یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند خواهد شد و امیدوارم هواداران بتوانند یک فوتبال خوب در شروع نیم فصل دوم را شاهد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا