صحبتی با علی چینی درباره بازی ایران و عراق

“گزارش خبری لیگ برتر ایران” بازیکن اسبق استقلال گفت: تیم هوادار نسبت به دور رفت قطعاً تیمی ساخته و پرداخته شده تر است و استقلال باید با نهایت احترام و دقت مقابل این تیم به میدان برود. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

علی چینی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره صعود تیم ایران به جام جهانی همچنین شرایط جسمانی خودش پس از بیماری که در هفته های اخیر (بابت نارسایی کلیوی) دچارش شده بود، اظهاراتی را مطرح کرد:

صحبتی با علی چینی درباره بازی ایران و عراق

وضعیت جسمانی تان به چه صورت است؟

فعلاً در حال مصرف داروهایم هستم و سعی می کنم طبق دستورالعمل پزشک جلو بروم. فعلا که ایمنی بدنم فعال شده و مشکل خاصی ندارم.

می توانید از خانه خارج شوید؟

خیر! کادر پزشکی معالجم مرا ممنوع الخروج کرده و فعلاً حتی تا دم در کوچه هم نمی‌روم و خانه نشین هستم. چون شرایط کرونایی و امیکرون باعث شده اصلا ریسک نکنم.

بازی تیم ملی مقابل عراق را دیدید؟

بله. خیلی خوشحال شدم و برای لحظاتی واقعاً همه دردهایم را فراموش کردم. این بازی یک اتفاق احساسی برای تمام ملت ایران بود. البته در دقایق اول ما کمی ریپ می زدیم که علت داشت. بچه های تیم ملی خسته راه بودند و تغییراتی هم در ترکیب تیم ملی بود ولی بعد از همان دقایق ابتدایی تیم دوباره شکل گرفت.

در کل بازی را چطور ارزیابی کردید؟

ما تیم سرتر میدان بودیم و درست است یک زدیم اما اگر روز خوب دروازه بان تیم عراق نبود می‌توانستیم تعداد گل هایمان را بیشتر هم بکنیم. واقعاً آفرین به غیرت مهدی طارمی که ساعت ۳ بامداد به ایران رسید و توانست اینقدر با انرژی بازی کند و گل صعود را بزند. حضور امیر عابدزاده هم درون دروازه خیال همه را بابت یک جایگزین شایسته برای بیرانوند راحت کرد.

بازی های بعدی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً باید برویم و با قدرت همه حریفان را شکست بدهیم تا یک رکورد امتیازی به دست بیاوریم و به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی شویم.

بازی استقلال مقابل هوادار بعد از وقفه به وجود آمده در تمرینات این تیم را چطور پیش بینی می کنید؟

استقلال تحت تأثیر فشردگی بازی‌های لیگ بود و ۴ یا ۵ روز استراحت باعث افت بدنی آنها نمی‌شود. بلکه اتفاقاً با این چهار روز استراحت می توانند ظرف دو سه روز آینده دوباره به همین شرایط خوب برگردند و امیدوارم با قدرت به میدان بروند تا دور برگشت را خوب استارت بزنند.

تیم هوادار نسبت به دور رفت چقدر متفاوت شده است؟

تیم هوادار نشان داد در دور رفت مقابل همه بزرگان با قدرت بازی کرده. آنها تیمی یکدست و هماهنگ هستند. این می‌تواند باعث شود اگر استقلال یک مقدار در کار تاکتیکی اش اشتباه کند به مشکل بر بخورد. تیم مجیدی باید با احترام کامل به هوادار مقابلش به میدان برود تا سه امتیاز را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا