محمد پنجعلی : پرسپولیس منتظر اولین لغزش استقلال است

“گزارش خبری لیگ برتر ایران” کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: استقلال در واقع فقط یک امتیاز از پرسپولیس بالاتر است ولی همین سه امتیاز هم قابل جبران است و بچه های پرسپولیس منتظر اولین لغزش استقلال می‌مانند تا از این تیم رد شوند. لیگ برتر ایران شما را به ادامه خبر دعوت می کند.

محمد پنجعلی : پرسپولیس منتظر اولین لغزش استقلال است

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با لیگ برتر ایران درباره حضور رامین‌ رضاییان در جمع بازیکنان پرسپولیس و پیروزی اخیر این تیم مقابل نساجی، همچنین دیدار پیش رو اظهاراتی را مطرح کرد.

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اولاً باید به رامین خیر مقدم بگویم. خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم به پرسپولیس برگشته. او هم پسر خوبی است هم فوتبالیستی کامل است. قطعاً کمک میکند تا سمت راست پرسپولیس بیمه شود.

او را چطور فوتبالیستی میشناسید؟

یک فوتبالیست با انگیزه که از راست، هم خوب نفوذ می‌کند و هم خوب دفاع می‌کند. جزو معدود بازیکنانی است که در حال حرکت سانتر می‌کند و کاشته‌های عالی می‌زند. در کل با انگیزه است. یک فوتبالیست مؤثر و تاثیرگذار. به قول ما فوتبالی‌ها «بازی را درمی‌آورد». از آن دسته بازیکنانی است که فراتر از یک نفر برای تیم فوتبال بازی می‌کند.

او در جام جهانی هم جزو ارکان اصلی تیم ملی بود. به یاد دارید؟

حالا تجربه اش از آن زمان هم بیشتر شده. رامین در جام جهانی تجربه حضور در چنین مسابقاتی را نداشت و آن فوتبال را بازی کرد. ولی معتقدم در بازگشت به پرسپولیس و درخشش در لیگ، قطعاً دوباره به تیم ملی هم دعوت می‌شود چون او با این سن و سال در اوج پختگی است.

برد پرسپولیس مقابل نساجی تا چه اندازه ارزش داشت؟

بعد از بازی سوپرجام تیم نیاز داشت تا نتیجه خوبی بگیرد که گرفت. پرسپولیس با فراز و نشیب زیادی که داشت و بازیکنان زیادی که از دست داد و نتوانست در نیم فصل هم بازیکن زیادی بگیرد خیلی هوشیارانه در ۸ دقیقه اول دو گل زد و بعد هم به خوبی از گل‌هایش مراقبت کرد. البته زمین بازی خیلی خراب بود.

چطور؟

استادیوم امام رضا امکانات خیلی خوبی دارد و خیلی زیبا و شیک است اما زمین چمنش اصلاً در حد لیگ برتر نبود. بازیکنان کاملاً با احتیاط توپ را حرکت میدادند. از آن گذشته رنگ‌لباس دو تیم باعث تعجب همه شده بود. حتی داور هم گاهی اشتباه می‌کرد. بازیکنان در آن اوایل به هم پاس اشتباه می‌دادند. چطور چنین اشتباهی صورت گرفته بود، خدا میداند!

بازیکن شاخص پرسپولیس در مصاف با نساجی کدامیک از نفرات بود؟

قطعا وحید امیری بهترین بازیکن زمین بود. امیدوارم در لیگ برتر خیلی به او فشار نیاوریم تا برای تیم ملی با قدرت بازی کند و اثرگذاری اش را آنجا هم نشان بدهند.

بازی و آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

هر تیمی که جلوی پرسپولیس به میدان می‌آید با انگیزه‌تر می‌شود، چون می‌داند حداقل ۲۰،  ۳۰ میلیون نفر فوتبالش را می‌بینند. به همین خاطر همه بازی‌ها سخت است. یحیی هم جایی گفته بود پرسپولیس بازی آسان ندارد چون اگر پرسپولیس را ببرند انعکاس زیادی دارد تا تیم‌های دیگر را شکست دهند. آن وقت پیروزی شان بیشتر به چشم می‌آید. واقعا برد مقابل نساجی در حالی که تعدادی از بازیکنان اصلی هم نبودند خیلی ارزش داشت.

به نظر شما سه امتیاز فاصله با تیم استقلال برای پرسپولیس قابل جبران است؟

شک نکنید! اولا که ۳ امتیاز نیست و یک امتیاز است چون ۲ امتیاز به خاطر پرونده گل‌گهر به این تیم داده شد که کاری به آن نداریم ولی قطعاً پرسپولیس با نفرات جدیدش منتظر اولین اشتباه استقلال خواهد بود. ضمن اینکه یک بازی رو در رو هم داریم که آنجا فرصت دیگری است تا استقلال عبور کنیم. این پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا